Halleluja!

Idag var jag inte i skolan pga att jag har varit och tagit vaccin. Vi ska ju nämligen till Alanya den 17/6 ;D Samma dag som Rippe, Roy och Ronja blir ett år :b Trevligt, trevligt. Har spenderat resten av tiden till att träna, måste ju komma i form innan man drar :b

Förövrigt fyllde mamma år igår. Jag och pappa hade köpt Escadas nyaste åt hon. Hon blev gode glad ;D Höhö. Inger och Staffan berättade även att dom funderar på att sälja huset och flytta till Björkgatan (Huset min farfar byggde, som Inger nu äger och hyr ut längenheterna). Då kan jag få hyra längenheten under för en mkt billig peng. Det är en trea på 90 kvadrat! Exakt! Jääääävligt stor ;D Fin är den också. Det var morsan och farsans första längenhet och även Inger och Staffan har bott där. Farmor bodde i lägenheten uppe tills hon dog -98. Som sagt så skulle jag få hyra den äckligt billigt för att det är min faster som äger huset. Men först måste jag bara fixa bra med jobb :b Eller rättare sagt tjäna ihop lite pengar. Hehe.

Måste bara skriv att vi var ju i pite i lördags på cruising och det var kul som fan, drack bara nån öl och det var som lagomt :b Fast vi var ju som på pentan och dansa hela tiden. Men kul var det ändå. Men nu jäklar blir det andra bullar! Haha. Blir jobb till helgen så då kan jag "tyvärr" inte dricka ;D Hehe!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0