Ibland så har man ork.

Känns att det är vår nu, kan inte mkt göra men... Ögona är svullna och att ha en mindre allergisk reaktion dygnet runt är inte så trevligt. Bara dom som jämt upplever det kan förstå att orken finns bara inte där längre, pga allergi. Har iaf varit ut och hållt på med hundarna, vi har varit och cyklat och vi har hälsat på Camilla. :) Hehe. Rippe var däremot galen. Ibland blir man lite smått less på han. Men vad ska man säga? ;p Han är ju både ung, han är hane och han älskar uppmärksamhet. :P Haha. Han är ändå så go.

Just nu ligger nog Vilma och sover nedanför min säng, för hennes ögon är helt slutna och hon reagerar då inte då jag ser på tv eller skriver på datorn. Gulligt. Haha. Skönt att skolan snart är slut så man kan börja jobba mkt. :b Hehe. Tjäna lite pengar så att man kan t.ex. Flytta! ;) Hehehe. Känns även skönt att ha rensat ut av det gamla. Det behövs verkligen. Blir som att påbörja ett nytt liv. ;P Haha, jag lämnar det åt er att tolka. :p Jag är som mystisk av mig! Höhöhö. Men nu blir det att sova, så gunått folks! 


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0