Jag är lat

Jag har it orkat blogga. Jag har gjort annat. Haha. :) Var iaf hos Potat igår. RIppe följde med också, så han och Quinn var ju helt galna xD Var typ nykter, fast inte riktigt. Drack en öl, shotta 60%igt. Fyfan vad det brännde i halsen :b Var iaf klar i skallen, vilket var meningen. Nu är jag däremot trött som fan. Kom hem efter klockan ett igår, men då så sku jag ju självklart se Arn - Riket vid vägens slut! Fast den är ju bra så ;D Hehe. Så idag har det bara varit att chilla ute och så. Rippe är trött som fan han med ;D

Imorn ska nog jag och modern till Pitestad igen. Hon ska kolla på nå och jag har lite ärenden jag måste göra. :) Men i övrigt blir det att chilla i helgen, träna Rippe och greja på. Det kommer bli väldigt najs. Btw jaktträningen går bra som fan. Nu är det bara vänta till jakten och släppa han i skogen och skjuta första fågeln. Han är fan otrolig på hitta fåglar. Jag är så lycklig!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0