moooos

Bort med det dåliga! Gaaaaah! Det har verkligen brunnit för mig idag pga många orsaker. Men man får övertala sig själv att härda som fan!

I fredags jobbade jag, for till pite och for sen hem. Lördagen så städade vi och gjorde en massa bra grejor här hemma, jag och farsan var på vindan och byggde "garderober" till alla jäkla miljoner kläder och skor. Vi var så duktiga, dessutom så hittade jag en massa grejor som jag tydligen ägde. En massa oanvända Lasse Åberg muggar som mormor en gång hade vunnit  och som jag hade fått osv. Kan ju som säga att jag blev gode glad då jag hitta dom och morsan sa att dom var mina. Jag tycker dom är jäkligt fina. Nu längtar jag faktiskt att få flytta, men det blir ju inte riktigt ännu. Fast å andra sidan har jag ändå det gode bra hemma, så jag lär ju då trivas hemma så länge jag bor kvar. :) Kanske bor kvar upp till ett år. Så det är bara att vänta och se vad som händer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0