Skön dag

Dagen började med att jag var ute och tränade Rippe. Sne cyklade jag ut på byn, for på apoteket och sen köpte jag tråd. Sen då jag kom hem så gick jag ut på byn med Rippe och det gick jäkligt bra, han har blivit skitduktig på linförigheten, inkallningen, platsliggningen och en massa mer. Jag är så stolt. :) Sen så jag kom hem så var jag och Rippe och chillade på baksidan ute, tog även en massa kort på han som jag nog lägger in imorn. Senare så tränade jag Rippe lite till och så sen då morsan kom hem så började jag sy mer på linnet, morsan hjälpte mig dock. Tar kort på det imorn, för det är inte jättemkt kvar ändå. ;b Jag är så nöjd över mig själv! Längtar tills det är klart!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0