Vilken dag...

Så jävla hemskt. Blev en jäkla chock då man fick meddelandet. For hem från skolan och ikväll har jag varit hos Petra. Känns jättebra att ha fått vara hos hon och då hon har berättat allt. Jag skulle kunna göra allt för den kvinnan! <3 Och det hoppas jag att hon vet om! Men det som har hänt kan man ju tyvärr inte göra något åt... Annars hade man ju redan gjort något. Det har varit en väldigt tråkig dag. Men som sagt det kändes bra att få fara till Hortlax. Blir nog ingen skola för mig imorn. Men jag har ändå bara en lektion så. Jaja nu blir det sova!



SMISK!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är en av dom bästa <3 älskar dig!

2009-05-20 @ 11:25:53
URL: http://www.thecrews.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0