Buddy I got you

Nu sitter jag och lyssnar på musik, funderar på att kanske he igång en film eller nå. Synd bara att dvd-spelarn på min dator har pajat. :o Men sitter iaf nu och längtar först och främst till på onsdag för då blir det att fara och klippa håret. :D Tro mig, det behövs. Det har blivit vörsta långt. Det ska bli väldarns skönt. Funderar om man sku passa på att köpa hem färg då också för att färga håret, men vi får väl se. Sen på torsdag blir det att fara till happis och handla lite på IKEA. ;) Håhå. Ska bli riktigt kul faktiskt. Kanske man hinner fara och se om att köpa nå julklappar. Sen så måste jag ju köpa farsan en 50-års present. Funderar på att kanske beställa något riktigt galet, men det ska vara värt pengarna iaf. :b Sen så i slutet av månaden blir det ju till Skellefteå och bo på hotell med petra förhoppningsvis. ;D Trevlarns.
SMISK!

Kommentarer
Postat av: petra

det kommer bli supernice =) måste komma å se hur rummet blev också!

2009-11-16 @ 12:50:10
Postat av: petra

Jo! vi fick hem den i fredags, har inte sett den förräns idag så jag tog kort på den och la ut på min blogg xD den är gigantisk mohaha

Får köra från hlx till äbyn =P

2009-11-18 @ 17:20:56
URL: http://petralinnea.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0