Fyfan!

Eftersom att jag ligger i riskgruppen tog jag vaccinet mot svininfluensan igår. En del påstår att man inte ska få några större biverkningar av den. Hmmm.... Hur kommer det sig då att väldigt många i Älvsbyn har fått det? Jag t.ex fick väldigt hög feber igår, har fortfarande det, kan ej röra armen för att det gör så ont, allmän muskelvärk, illamående, röda prickar överallt som kliar som fan och det snurrar som fan i min skalle. Ja det här med svininfluensan är ju något som man på alla punkter inte kan fastställa något? Även morsan har inte mått så bra idag, men jag är väl aningen känsligare än hon. Men det visste jag ju redan, mitt immunförsvar är ju inte direkt det bästa. :p Haha men shit happens. :D Har iaf sovit hela dagen, för som sagt har ju inte mått så bra, men hör och häpna, det börjar bli bättre för jag ligger och svettas som en gris, vilket förmodligen innebär att feber håller på att gå ner. :) Hehe! Men nu ska jag sova så man blir frisk snabbare. :b Gunått!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0