Många dagar har gått nu

Sen sist jag blogga seriöst. ;) Fredagen iaf blev det först med Potat på statt, sen drog vi på Kalles. Mkt trevligt. Lördagen var man bara hemma, morsan hade bjudit hem Inger och Staffan på middag och så, så det blev chilla hela kvällen. Söndag vara jag och jobba och greja på här hemma. Igår så var jag och körde och var på körskolan. Idag så har jag varit hos käftis, tagit vaccin mot svininfluensan, städat, betalat en räkningar, tvättat en massa kläder, pluggat lite och nu ser man bara på tv. :P Sen blir det nog ut och köra en sväng då typ mors eller fars kommer hem. Funderar även på att gå en långprommis med Rippe, för både han och jag behöver det. Har så mkt som forserar i skallen för tillfället, så man måste som ut en sväng, få frisk luft och tänka lite grann. Måste även lägga in att min tand är it bra än, och nu har det gått drygt ett år. Dom tog en massa bilder på tanden, så jag får inte rotfylla än, och den 1:a Januari måste jag ju börja betala. Vilket innebär att jag får lägga ut tusentals kronor på en tandjävel som började tjorva då jag var 17 år gammal, fy tusan! :o Men det är ändå inte hela världen, för det kunde ju ha varit värre.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0