Och så måste man ju tyvärr blogga också.

Fredag så hade jag, Lars, Elina, Peter och Björn tänkt fara på Nordpolen och bada. Vi begav oss till Boden, men då var kärringjäkeln så tjurig så det blev inget. Vi blev lite besvikna och bestämde oss för att dra tillbak på byn och förtära alkohol. Oh yes. Det var gode trevligt må jag säga, Jennie, Mia, Emil och Martin joinade hemma hos Peter också. Jäklar vad mkt det blev. xD Men kul var det! Sen blev det hem och sova någon timme och sen bege sig till Lule. Huvva vad hungrig jag har varit hela dagen. Käkade frukost, 15 min senare är jag ashungrig igen, så jag käkar lite till, sen då vi skulle fara for farsan en sväng på Shell och självklart frågade han om vi ville ha något, Han fick köpa en korv åt mig. Tihi. Sen kom vi till Lule och gick lite på affärer och så. Det var gode trevligt. Köpte dock inget alls, men det var ju inte meningen heller. :> Sen blev jag som sagt ashungrig igen, så det blev på Max och käka. Åh det var så himlarns gott! Men efter det då vi for på Suomi soffa så höll jag typ på svimma, varför vet jag inte, men jag blev iaf jätteknäpp i skallen och kroppen. xD Sen blev det hem till Älvsbyn (<3) och då hade det snöa drygt 1 dm. MAN BLIR BARA SÅ JÄKLA LYCKLIG! Sen resten av kvällen har jag chillat. Så därför funderar jag på morgondagen om man sku ut i skogen och grilla, någon som är på? Kanske man ser om skoterjäkeln vill gå igång nå. ;p Men nu blir det väl förmodligen att sova tror jag. ^^ Så gunått era små ollonborrar!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0