Utter

Snacka om att jag har tappar motivation till att skriva här. :o Oh crap. Men ja igår iaf så var jag på körskolan och plugga, jag var ute med Rippe en massa (han älskar snö, han blir helt sjövild) jag städade hemma osv. Imorn kommer jag ha ett färdigt rum där nere, tapetserat och allt, dock ska ju farsan lista på torsdag, så på fredag kan vi börja flytta in grejor. Har även hittat en soffa som vi imorn förmodligen ska och titta på och kanske beställa. :) Det var gode bra pris på den också. Ikväll ska ju farsan på hockey, så då ska vi upp till Korsträsk och hämta ner Vilma, sen ska vi ut och gå och kanske fara till en och titta på lite ljus ohc grejor. ;o Har även hunnit varit ute och tränat Rippe idag, så nu gör jag it mkt, men jag funderar på om man kanske sku ta och baka lite till morsan, för hon hinner ju som aldrig. :> Sen blir det plugga och kanske om man hinner på körskolan en sväng. :p Måste även skriva att nästa torsdag ska vi nog på ikea, HALLELUJAH! :D
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0