yeeeey

Idag ar man varit duktig, hjälpt morsan att baka en massa, hjälp farsan i garaget och hjälpt han att lista, jag fick sköta spikpistolen. ;D Jag blir så himlarns lycklig. Nu har vi iaf hett golvsockeln klart så nu blir det att lista mot taket. Sen är det bara att fixa källarluckan och sen flyttar jag in där. :) Roligt, roligt. Insåg även då jag skulle befria katterna från en massa päls som inte behövs, att jag har mitt eget trimbord i garaget, nämligen frysboxen. ;D Håhå, såg även harspår bakom huset idag, och sen gick jag och morsan ut och såg hur den harjäkeln skuttade omkring utanför huset och efter vägen, men konstigt nog hade den inte bråtttom, för den var ju på villovägar så den skulle väl kanske bara hitta hem. ;p Imorn blir det på körskolan och plugga, sen blir det hem, packa ner grejor i kartoner, hjälpa farsan att lista klart och förmodligen dammsuga och skura golvet där nere. Fyfan vad snyggt det blev nu när tapetseringen är klar. Ska ta kort då jag har fått in möbler och grejor. Jag är så guförbannat glad för tillfället. Så godnatt.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0