6:e Oktober

Idag har jag gjort alldeles för mkt. Har hunnit städa hur mkt som helst, tvätta, upp med grejor på vindan, vikt tvätt, tränat Rippe, pluggat körkortsteori, haft körlektion och så fortsätter det. Hjälp! På dom få timmarna. Haha. Jag är best. Hihi. Nämen nu blir det att ringa avelsrådet och höra om hanar, om vi nu it hittar en bra själv. Sen så måste vi fixa tid för ögonlysning på Vilma. Har även tagit fram anmälningsblanketter till utställningarna jag ska på här framöver. Dock lär det ju kosta några kronor. :P Hjälp! På torsdag som jag skrev så ska jag ju på halkbanan och på samma kväll ska jag på riskettan och lyssna på nå tjaffs om alkohol. Men det blir bra att få göra bort allt det där. Jag skulle egentligen ha gjort det för 3 veckor sen, om det nu it hade varit så att jag blev så jävla sjuk som jag blev. :o Men då har jag ju nu iaf gjort bort det mesta. Mina lungor mår mkt bättre nu, så jag är snart riktigt frisk. :p Yeeey!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0