Åh vad mysigt, det snöar.

Iofs har det ju snöat inatt också eller nå, och innan det var det snö på backen också, men man blir ändå så himla glad. :) Ikväll ska Rippe till Arvidsjaur, och jag kommer sakna han som tusan. :p Men det är bra att han får fara och jaga. ;D Kanske far till Jennie sen ikväll och ser Idol med folket.                                                                    
Det var precis vad jag skrev igår, men hann inte publicera det. :p Blev just också jävligt förbannad för jag hade skrivit ett ovanligt långt inlägg och så försvann allting bara! :o Så jag får börja om.                                              
Igår blev det lite ändrade planer så jag såg början på Idol hemma och sen frågade jag Elina om hon ville följa ut och gå med mig och Vilma, vilket hon ville. Roligt nog sköter hon och Peter om Peters mammas och Grisgötes schäfer. ;) Hahaha. Vi gick gode bra taget och sen blev det gå förbi Peter och hämta nyckeln till Hans mammas och Grisgötes hus. ;D Han var ju på jobbet då, vilket ligger brevid där Jennie bor, så då träffade vi Jennie, Mia, Lars, Morgan, Björn och sen minns jag inte om det var nån mer (?), dom stod utanför Jennie och väntade på sin chaffis, för dom skulle till Pite och alkohola. ;) Sen begav vi oss vidare till huset där Elina och Peter tillfälligt bor. Vi satt och chillade gode taget och pratade. Det var väldarns trevligt, och absolut värt att göra igen. :p Idag så har jag varit så förbanant trött så jag har som it orkat göra nå speciellt. Jag och morsan har sett på tv och sett lite filmer och så. Morsan har blivit sjuk och hennes hals vill inte som hon vill, så hon har som tappat rösten den galenpannan. ^^ Stackarn. Vi har sett No Country For Old Men och den var absolut sevärd, men slutet av filmen var lite mindre kul, för den slutade så mitt i. :) Sen såg vi Little Miss Sunshine och den var också bra. Vi har även hunnit med Dansbandskampen! Yes! Dock var det bara dåliga band idag, men det blir ju bättre. :D Så nu ser jag Lara Croft - Tomb Raider men lär väl ha somnat innan den är slut. :>                                                                                                                                   Måste bara skriva att nu har vi en köpare på Fiaten. Och farsan har ju beställt en ny Audi som jag nog redan skrivit, men ska lägga ut en bild på den någon dag, och det kommer vara en bild som ser exakt ut som farsans kommer se ut. Men det är ju som därför man bygger ihop den. :D Imorn blir det jobb och det känns som bra att få tjäna lite pengar. 
Synd bara nu att det här inlägget inte blev lika långt. :o Men, shit happens. :) Godnatt!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0