Be bop a lula!

Sitter och lyssnar på musik och självklart är det ju Be bop a lula, fast för tillfället inte med Gene Vincent utan med Jerry Lee Lewis. :) Håhå snart ska man till Pite för farsan ska ju på Müllers och beställa en ny audi. ;D Tihi! Har typ 10 olika outfitar att välja mellan på Halloween, eller det kanske är mer tillochmed. Jag har så mkt 50-tals-inspirerade kläder. ;D Fy tusan vad jag längtar till Halloween, och varför vet jag inte. Kanske för att jag älskar 50-tal men ids aldrig klä mig riktigt så, eller det händer väl ibland. Men det allra bästa egentligen från 50-talet är ju absolut musiken! I love it! Är man präglad på det så kommer man aldrig undan. :p Haha. Men nu ska ajg sitta här och vara lycklig och lyssna lite på Metallica. <: <3
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Petra

jag sökte igenom vindan o lite överallt men hittade ingenting:/ får se om jag har något annat här hemma eller om farmoran kanske har nå =P

2009-10-22 @ 17:32:24
URL: http://petralinnea.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0