dag i pite.

Har varit på R2 alltså på halkbanan, fyfan så roligt. :D Jag dööör! Jag skulle gärna göra det igen. :p Håhå. Nu snart blir det R1 Klockan 17.00. Jobbigt för jag är så förbenat trött och så. Men å andra sidan är det ju helg nu. Vad händer till helgen btw? Någon som är sugen på att fara ut eller något liknande? :) Btw nu har Rippelain farit till A-jaur. :o USCH VAD JAG KOMMER SAKNA HAN. :( Har ju även hittat två jävligt snygga hanar att kanske para Vilma med. :) Men nu måste jag käka lite så jag orkar med allt sen. GLAD PÅSK! ;D
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tjabba! jag har gjort bort att betala fakturan ;D

2009-10-08 @ 18:06:15
URL: http://petralinnea.bubbleroom.se
Postat av: petra

okej, ska göra det måste bara hitta mitt kontonummer xD

2009-10-09 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0