Gaaah!

Fredagen var trevlig som fan. God mat också. På lördagen blev det Korsträsk och greja i storgaraget. Jag fixade upp lokselarna. Gode fränt att den andra selkroken är i trä, alltså den är jättegammal men i fruktansvärt bra skick. Sen så grejade jag bara på som vanligt där ute. På kvällen blev det party hos Mia och sen drog vi till storforsen där folket höll hus. Det var gode najs må jag säga! Dock går det ju alltid pengar till inträde och grejor, men det är det faktiskt värt. Idag har jag inte varit direkt bakis, men jag har varit förbannat trött och så. Har dessutom hjälp morsan med allt möjligt. Som t.ex ladda ner musik och grejor. Typ signaturmelodier. Eftersom att farsan är klar i storgaraget så blir det att börja där nere nu. Så imorn ska jag börja plocka ner saker i kartonger. :) Men nu blir det sova. 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0