Håhå!

Det blir nog pite på halloween, så då vet ni det. ;) Nu har jag iaf 3 st 50-tals outfits! Så jag har nog kläder till dig också Petra ifall du inte hittar något. :> Tihi. Nu har då farsan iaf beställt ny bil, håhå så galet. :D Nämen det blir nog hicklarns bra. Däremot så blir det att sälja AZF:en. :( Synd att man inte var rik och kunde köpa den av farsan. :b I helgen blir det chill, ska till Korsträsk, Johan och Michaela kommer hem, kommer bli hjälpa farsan att lägga golv och Rippe ska till Gitton med Ulrik igen, en annan karl och hans norrbottenspetstik ska också följa med dom. Han kommer nog bli jäkligt lycklig Lilleman. :p 
Men ska iaf försöka ta kort på mina Halloweenoutfits på i helgen, och så lägger jag ut. Så får ni se vad jag har hittat för något.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0