Håhå!

Jag hinner ju faktiskt med ett till inlägg. :p Hihi. Dock är ju frågan vad man ska skriva. :o Jag har en plan! Fast egentligen har den nog inget med skrivandet här att göra. xD Gaaah! Undrar om man skulle läsa lite teori innan man sku sova? Har ju egentligen så jäkla lite kvar, vilket känns skönt som fan. :p MÅste även skriva att snart bör jag nog bli frisk, även om jag slemmar på som vanligt. xD Det är fan det värsta som finns! Huvva! Men tur man har Mollipect. xD Dock smakar det ju anus, men så länge det hjälper så är jag lycklig. Till helgen ska farsan snöra alla möblerna på ett släp och ta upp dom till Korsträsk tills vidare, så vi kan börja dona där nere. :D Roligt, roligt. 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0