"Honey, you couldn't handle half of me."

Oh yeah. ;p Idag har man mest suttit och pluggat. Blev dock inge körskola. Sen blev det tid för middag så då for vi ut och ragga med audin, och sen ringde morsan efter ett tag och beställde 2 kycklingsallader. Gott. Sen så körde vi hem och käka. ;D Nu om morsan måste nånstans är det ju jag som måste köra, för hon är ju som gode sjuk. :p Men det är inte mig emot för det är ju inte särskilt ansträngade att köra bil. xD Det är bara gode kul. Nu sitter vi och ser på Arga snickarn. :p Håhå. Sen blir det Grey's. Nu vet jag även vars det blir party på fredag, det blir nämligen i pite med Petra, Cornelia, Jenny och nån kompis till hon. :) Beställde nyss en freebra, för jag har velat ha en, och äntligen så har jag råd. :D Hehe!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0