Jaga imorn!

Idag har jag varit på körskolan i några timmar och gjort bort pärmar, jag är så duktig! Sen så for jag hem och tränade Rippe och så. Jäklar vad han är snabblärd, jag är så stolt. Sen nu ikväll så körde jag till Korsträsk och så kom ju Martin med traktorn som vi nu har köpt. ;) Så nu har vi två stora as stående på gården. Eller dom kanske står i storgaraget nu. xD 
Så imorn blir det upp tidigt som fan, före tuppen typ. Jag och Ulrik ska ju långt, långt bort och jaga med vovvarna. Så jag måste packa och så ikväll. :p Det ska i alla fall bli riktigt roligt. Fick även höra att Andreas hade tyckt att det var synd att Rippe och Tia var så nära släkt, annars hade han nog velat para henne med Rippe. ;b Han hade tydligen tyckt att Rippe var väldigt fin. Men det är han ju också. 
Till helgen iaf så måste jag till Korsträsk och provköra MF:en för jag hann ju it ikväll. :P Håhåhå! Glömde även skriva att nu har jag plockat ner tränsen från vindan och ska hänga upp dom i storgaraget bland dom andra grejorna. :) Men nu blir det Desperate Housewives och sen packa! Så gunått!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0