Kweell

Har glömt att skriva att nu har morfar hämtat lokselen åt mig. Gåode geudat! Måste faktiskt även berömma mig själv för att jag har bloggat så mkt på senaste tiden. Dock så hoppas jag att ni förstår att det jag skriver läser jag 
aldrig igenom. Det kanske är lite osammanhängande ibland, it vet jag. :p Håhå jaja.                                                
Var och körde bil ikväll. Inte nog med att jag har så förbannat mkt migrän (ögonen) och har haft det hela dagen, så ljustutar alla åt mig och bländar mig gärnet för att vi har xenonljus och dom tror att jag har helljuset på, vilket faktiskt en del av bilförarna såg att jag slog av. Till sist blev jag så förbannad så jag hetsade igång helljuset mot dom, så dom sku fatta! Jag hoppas dom blev blinda för det blev nästan jag pga av dom! Ja usch vad arg jag blev. Nästan lite onödigt arg. Men jag är extra känslig i ögonen för mitt brytningsfel plus att jag har ögonmigrän och kan helt plötsligt få synbortfall i flera timmar, och då får man inte köra bil ju. Så tack för det! Men nu har jag som iaf fått avreagera mig. :)                                                                                                                                         
Vi körde förbi där dom hade eldat bilen. Haha inte mkt kvar av den, och reg.plåtarna dom hade på bilen hade dom snott av Janne! Vilket jävla sammanträffande. :o Håhå. Ja vi lever i en galen värld. Dock måste jag få yttra mig lite om dom där jäkla rånarna. Vilka idioter, så blåsta så det är it sant. Dessutom hade ju dom där andra två sökt sig in i skogen i tro om att ingen sku stöta på dom. Jävla dumskallar, DET ÄR JU JAKT NU OCH NI ÄR I NORRBOTTEN! :p Hahahaha. Det färdas vääääldigt mkt folk i skogarna nu. Plus att dom var it så bra klädda så om ingen sku ha hittat dom, och om dom fortfarande skulle vara kvar, så skulle dom garanterat ha frusit ihjäl. xD
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0