Lat

Ja det är precis vad jag har varit. Har it idas blogga nå. :p Farsan har iaf nu bestämt sig för att beställa en ny audi. Hjälp! :p Håhå, det blir nog riktigt bra. Idag har man pluggat, tränat Rippelain och grejat på. :) Har börjat fundera på det här med halloween. Man måste ju som klä ut sig lite grann, och för att jag inte har råd att innhandla något så blir det nog 20/30- eller 40/50-tal jag vet inte riktigt vad det blir än. Ska se vad vi har hemma. Har ju massa gamla kläder och skor. Det skulle vara roligt plus att dom hade jäkligt coola frisyrer där i kring, så ska snacka med morsan, mormor och Inger om kläder och grejor. Men först ska man ju kolla vad som finns i garderoberna också. :b Har även suttit och letat inspiration, och det kan jag lova att jag ändå har mkt av, även utan internet. ;) Men nu blir det sängen.
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tjabba! hade just tänkt höra med dig om halloween, skulle ju kanske styra uppnån fest hos cornelia men är inte säker ännnu :-)

2009-10-21 @ 13:28:38
URL: http://petralinnea.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0