power to the people!

Igår då jag tänkte blogga så gick det tyvärr inte, för klockan hade slagit 12. Illa illa. :p Men igår var jag bara hos käftis och var duktig och plugga och så. Idag har man hjälpt morsan lite för hon har varit hemma idag för hon är ju sjuk. Har varit ute en massa med Rippelainen, pluggat, sett film med morsan osv. :p Sen ikväll var vi till Korsträsk en sväng. Glömde även skriva att nu har vi fixat julklappar till mormor, morfar och Ulrik. :D Hehe! Frågan nu är vars jag ska vara på Halloween, kan ju inte riktigt bestämma mig. :o Men det löser sig nog. :) Imorn kanske man drar igenom nån pärm, bara för att vara duktig. Man vill ju som bli klar någon gång. :) 
Så nu sitter man här och ser på Efterlyst, och väntar, för jag ska nog få främman från Vittangi. :D Haha! Galet. Men det är inte 100% säkert än, så det är bara att vänta och se. :) 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0