Så jäkla kul!

Har gjort bort en massa bra saker idag. Jag är så stolt över mig själv. Var även och körde med Gondy. Vi var till Kanis och gjorde något sånt där undanmanövertest. Hahaha, så jävla kul. Första snön har kommit och jag sku köra mellan koner i det där slasket, så man slira och greja. Det var som gode kul. Det gick dessutom på tid. Håhå. Men imorn då blir det halbanan och R1:an på kvällen. Så det blir en heldag. Halkbanan kostar 1290:- och R1:an 700:- så det blir en dyr dag. :p Vi far från byn Kl. 08.45 och kommer hem kring Kl. 14.30, så hem och Kl. 17.00 iväg igen. Jag lär nog vara gode trött ändå då jag kommer hem. :)                                                                                              
På fredag hade jag tänkt fara och göra bort nån pärm så jag blir klar fort. Sen hade jag även tänkt hinna jobba lite. För sen om det inte blir ändrade planer, hade morsan bjudit hit Fam. Nyström på middag, håhå det blir stekt planka. ;D Hahaha. Nämen nu ska ajg slänga mig i duschen och sen försöka få tag på pengar till imorn. xD Gunått!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0