Snart helg!

Det har varit väldarns trevligt ikväll. Vi såg Date movie och den var väl lagomt sjukt. ;D Passade oss gode bra fast än den var... Dålig. ;) En del har väl dålig humor. Håhåhå! ;b Imorn blir det att kliva upp lite tidigare och greja på här hemma. Ska hinna tvätta, hänga tvätt, och hinna vika tvätt. Ska även dammsuga tror jag, iaf på mitt rum för det börjar kännas lite luddigt. :D Det är väl mest kanske för Petras skull så att hon inte kvävs när hon ska sova! Hahahaha. :D Skämt å sido. Ikväll har morsan och farsan hunnit ut med mer grejor där nere, så nu börjar det närma sig som fan. Farsan ska nog börja riva i helgen och så. :D Hihi. Jag blir så glad. Har förövrigt väldigt ont baki nacke och axlar nu, kommer säkert kännas mer imorn. :p Men massage är ju bra. Efter nån dag kommer det vara sån jäkla skillnad jämfört vad det har varit. Yes! Men nu ska jag sova för jag är som gode trött. :b 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0