Haha! Heja!

Jag blir knäpp, jag har fått feber igen! Jävla helvete, jag håller på bli knäpp. Att det aldrig kan gå över. :o Det är då man har varit sjuk ett längre tag man blir knäpp, för man vill alltid göra så fysiska saker då man INTE kan. Typ ut och springa och ut och träna hunden och så. Men det som är ändå jobbigare är ju min andning, jag kan knappt andas ibland. Det gör rent av ont i bröstet att andas in och så. Galet. Men för varje dag som går, så är det en dag närmare friskhet! :)

Imorn ska jag försöka sätta mig och plugga lite. För då jag har varit sjuk så har jag inte alls läst något. Jag har som it riktigt orkat. Sen blir det kanske så att jag och moder jord ska låna hem tapeter, för i mitten av oktober ungefär så ska vi sätta igång men allt där nere. Kommer bli kul med ännu lite mer förändringar. Förändringar är ju positivt, även om man inte alltid tycker det. :p
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jo! det är bara att du hör av dig när du drar hit :-)

2009-09-28 @ 16:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0