Hallelujaaaaaah.

Igår hände det inte mkt, jag sov och såg på tv ibland. Sen hämtade vi mina grejor som jag hade beställt från Nelly. Yes! <3 Jag blev jäklat lycklig i det olyckliga pga sjukdom. ;) Ska väl ta kort och lägga upp bilderna men jag har inte haft så mkt ork. Så jag tar väl det då jag blir frisk. :) Idag har det varit samma, sovit osv. Senare efter att vi hade ätit middag så kom morfar och Vilma och hälsade på. Nu blir det nog ny traktor. Så det blir att köpa en annan traktor än vad dom tänkt först. Det blir iaf en MF. Lite högre klass än våran Fiat. Men det är ändå en riktig pärla. Han berättade även att han hade fixat en till loksele. En äldre modell fast i väldigt bra skick. Den fanns i Barbros fuse på vinden. Så det var väl trevligt. Nu blir det väl fixa upp dom grejorna på storgarageväggen. Om jag har hunnit bli frisk till helgen som sagt då vi ska till Ulriksdal så ska jag höra om morfar eller Anders kan hjälpa mig att fixa upp grejorna. Anders lär väl inte ha tid då han ska bygga ut. Men det löser sig alltid. Förövrigt så måste jag tyvärr ställa in körlektionen imorn också. Det känns gode tråkigt. Men det löser sig det också. :P Nu blir det sova. Så gunått folk.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0