Helg ännu en gång.

I fredags körde jag min femte körlektion, och enligt Gondy så närmar det sig som fan, ska inte skriva hur bra det egentligen går. Jag är så lycklig. Så efter jag hade kört så satt jag och plugga en massa teori som kanske är aningen tråkigare, men man måste ju så. :) Sen på dagen var jag och jobba, och sen så blev det hem och duscha, käka mat och se lite tv och så. Sen for jag och hälsade på Ulla-Gun och Stefan där morsan och farsan var och hälsade på. Lille Sigge var också där, och han är ju som gode gullig. :) Sen hörde Elina av sig och tyckte att jag sku komma till Peter och se film. Dit for jag sen också och såg film med dem. Sen så svimmade Peters bror inne på toan, så det blev ju att ringa ambulans och grejer, men det gick nog ändå rätt så bra.                                                                                                                                                                                                   På lördagen så for vi till Fällforsen med husvagn och så. Jag körde peggan dit. Den är så tråkig att köra. xD Sen for jag och morsan ut i skogen med Rippelainen. Han har verkligen utökat söken. Han hade ståndskall på något väldigt länge men vi brydde oss inte så mkt. Sen så försökte han ställa en järpe den lille saten. ;D Han är så knasig. Sen for jag och farsan ut och körde, men då körde jag audi såklart <3 Vi for till Sörstrand där farsan var och tittade på sitt gamla snickeri (sina gamla snickerier rättare sagt för det var ju två, det gamla också) och han blev som gode nostalgisk. Men det var ändå kul för man har ju själv lite minnen därifrån ändå. :p Så han gick runt och berättade och en massa gamla minnen och så. :) Ingemar äger ju tydligen fortfarande det, men använder det som förvaring. Illa. Haha. Sen for vi tillbak och käkade grillat. Sen gjorde vi inte så jättemkt mer.                                                                                                                                                                                             Idag (söndag) så har vi inte gjort så mkt. Vi var ut och vandra i skogen och ner på fint ställe uti älven, där vi satt och fika och Staffan fiska och så. Och Rippe den galningen han badar ju alltid som vanligt. Tur bara att vi hade koppel på han så att han inte kunde gå ut så långt så han sku fara med strömmen, för vi var ju ungefär uti forsen.
Sen blev det att köra hem peggan. Och efter middagen så for jag till Camilla, och vi for och såg den nyaste Beck på bio. Den var ändå gode bra. :D Sen så såg vi The Hangover, haha så sjuk film. :D Den var ju som lite småtokig. Camilla ska även hjälpa mig med bloggdesign, för min blogg ser ju kanske inte så rolig ut. ;) Håhå. Så vi kanske sku fixa det imorn. Men hon är allt snäll Camilla den galenpannan. :D Men nu ska jag se tv och plugga lite kanske. Gunått! :D                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0