Helg

I fredags var det ju som bara tv hela kvällen. Sen igår så var vi i Korsträsk och grejade. Jag var ut och gick en sväng med Rippe men jag orkade som inte så mkt mer. Fick även med mig hem färska märgben som mormor hade kokat. Hundarna är ju helt galna i dom. Sen så for vi och provkörde Martins traktor, den vi nog ska köpa. Väldigt fin må jag säga. Sen på kvällen for jag och farsan och käka på tresco. Sen blev det bara att se på tv och sen sova. Idag mår jag otroligt nog värre. Att det aldrig vill gå över. Jag vill ju bara bli frisk! För tillfället mår mina bihålor it alls bra. Jag blir ju tokig! Nu har jag varit sjuk över en vecka och jag som måste jobba idag. Hur i helvete ska det gå. Jag måste, men jag kan inte. Jäkla skit.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0