Hihi!

Idag har jag bara pluggat en massa jäkla körkortsteori! Jobbigt. :P Men det lönar ju sig sen. Kom just in för jag har nämligen varit och cyklat med Rippe. Sen blev det kloklippning och så. Han är så himla duktig den lilla galningen. :) Ska även hämta Vilma så jag kan ut och cykla med henne varannan dag. Kanske till och med hämtar hon ikväll. Så nu sitter man här med huvudvärk och blir så jävla förbannad för att telefon ringer hela tiden, och det är samma person som ringer. MEN INSE INGEN ÄR HEMMA! Jag svarar endast på min mobil, för då vet jag att det är mig person vill något. Det ringer, det ringer och det ringer. Jag känner mig terroriserad. Mors och fars är ju på någon jäkla kurs om skog och allt det där. Haha. Är man skogägare så är man. Men nu blir det plugga mer.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0