I like to think of jesus as a mischievous badger.

Hahaha ojojoj. Är fortfarande gode sjuk, kan dock prata bättre nu för jag är it riktigt lika hes även om jag ändå är väldigt hes. ;D Men det är iaf inte roligt att ha ont i halsen + bröstet. Usch vad jobbigt, gör till och med ont när jag andas. :o Nu ser jag då på Red Eye på 5:an, en thriller och den verkar väl gode intressant. Sen blir det nog Men In Black 2. Jag och morsan har även hunnit se The Forbidden Kingdom idag. Den är väl också sevärd ändå. Imorn åker mamma så jag har varit smakråd åt henne om vilka kläder hon skulle ha med och så. Hon fick även låna nått halsband och ett armband av mig. Haha det är ju klart med tanke på hur mycket jag lånar av hon. :p Hon åker klockan halv nio på morgon. Så efter det ska jag och pappa till Korsträsk och greja på. Ska nog ta med hundarna till bagarstugan och hälsa på mormor, Gerd och Gunvor som ska vara där och baka. Eller mormor ska lära dom att baka. Men jag går bara dit om jag känner mig bättre imorn. Annars ska jag väl sitta och titta då pappa, Ulrik och morfar bygger. :p Men nu ska jag fokusera mer på filmen. 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0