JAAAAAAAAA!

Nu har vi lånat hem fyra kartor och jag har hittat en fondtapet som jag vill ha än så länge, men jag är öppen ifall jag skulle hitta någon annan. Annars ska jag bara tapetsera ljust, typ vitt. En kall vit färg på ett ungefär och sen en fondvägg. Jag är så glad för klockan 21.00 börjar Grey's om igen. :D Spännande! Nästa tisdag börjar ju Desperate Housewives också. :) Imorn blir det som sagt att åka till stan på tjejkvällen med mamma och Monica, fast det blir ju att gå med Potat. :) Ska bli väldigt kul. Har även kört bil idag till ica för morsan sku handla, så jag köpte en tidning också. Sen ragga vi lite och sen for vi hem.                                                                                                          
Mormor vill nu att jag ska in på vårdcentralen för hon är ju pensionerad sjuksköterska och har börjat bli orolig. Hon tror stark att jag har fått lunginflammation, för jag har ju mina symtom, så det blir nog kanske att käka antibiotika eftersom att jag inte kan käka penicillin. Jobbigt, jobbigt! Men å andra sidan kunde det ha varit värre. Har även fått ögoninflammation så jag går igen hela registret med inflammationer just nu. ^^ Men som sagt så kunde det alltid ha varit värre, man får helt enkelt tänka positivt. Även fast man blir helt knäpp ibland för att man aldrig blir frisk. xD Men nu ska jag läsa lite i min kära tidning ett tag! 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0