Jaaaaaaase

Snart helg, yes! Dock blir det att jobba imorn höhö! Sen blir det väl Korsträsk och så.
I tisdags hade jag min första körlektion, gick bra som fan. Kommentaren var "det märks att du har kört mycket." Haha och det är ju bra. :) Andra körlektionen hade jag idag och det gick också jäkligt bra. Har inte direkt nå jag måste träna. Håhå. Har även bokat några nästa vecka och så. Så nu ska jag plugga en jäkla massa teori. Hihi
Ikväll förövrigt så körde jag till korsträsk där jag och farsan kollade på det rivna sommarfuset (ladugård). Så nu blir det världens jäkla brasa här i helgen kanske. ;) Morfar snackade även om vi sku köpa Barbros Valmet. Språnkarns ny traktor och har gått max 100 h. Men det är inte säkert än, det är det och lite till vi måste diskutera i helgen. Morsan har även snackat med nån snubbe och att köpa 3.1:an och 2.1:an (skiften i Ulriksdal) eller hur det nu var. Blir kanske ett av dem, men vi är som inte säkra än. Men grishuset ska nog även det, kanske rivas i helgen(?) för det ser ju som lite otrevligt ut med den slitna, ihopbrakade hagen och så. Höhö. ;P Det finns ju inte heller någon användning för det huset så. Men helgen ska jag försöka hålla nykter och så. Börjar bli så less och jag vill inte slösa pengar, men oftast kan jag inte säga nej. :p Haha! Men nu ska jag sova. Gunått folks!
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt! Lycka till på jakten :-)

2009-09-07 @ 11:02:10
URL: http://petralinnea.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0