Jase!

Idag har jag pluggat en jäkla massa. Huvva. Jag är ju nästan duktig. Har även varit ut och grejat på med Rippelainen. Sen for jag och morsan på byn och greja. Sen blev det korsträsk och hämta Vilma. Senare ikväll blev det att se idol, och gissa vem som var med. Haha Michaela förtusan. Hon har kontakt med Anders Bagge och skickar låtar och grejor. För han ville tydligen ha mer med henne att göra. Häftigt må jag säga. Då programmet var slut så var ju morsan självklart tvungen att ringa och höra hur allt hade gått till. För som Bagge hade sagt, hon var övermusikalisk, och dem flesta som har hört hon vet väl att hon ligger i en klass för sig. Om jag ska vara ärlig så är hon en av dem bästa jag hört! Mowhahaha. Men nu blir det att se Fear and loathin in Las Vegas! Hihi! Kung. (Btw sjätte körlektionen imorn) 
Hon är förövrigt tsm med min bror så lite får man väl skryta. :P Haha.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0