Kväll

Ikväll har jag inte gjort mkt. Mest tagit det lugnt så jag kan bli frisk nån gång. Fam. Nyström kom och hälsade på, eller det var Micke och Victor som kom först, och sen kom Monica också. Snacka om att Rippe är förtjust i dom. Haha han är så rolig att titta på då han gillar någon. :p Knashund! Sen då dom skulle fara så ville Rippe också följa haha! Han är så rolig ibland den hunden, men han kanske trodde att han skulle få följa Micke ut i skogen, vilket han pratade om ikväll, att han kanske skulle låna med Rippe till veckan (nästa vecka) och jaga med han. :) 
Roligt roligt. Dessutom ska han snart någon helg få följa med Ulrik till Arjeplog och jaga en hel helg med Tia och Andreas också. 
Blir nog btw tjejkväll på torsdag istället för att fara till pite på lördag. Ringde nyss Petra fast det var nog dumt för jag insåg sen att hon nog sov. Så får väl ringa henne imorn och höra om hon vill gå med mig då ist för på lördag. ;D 
Dessutom blir det nog att låna hem tapetkartor imorn istället, haha planerna förändras hela tiden. :p Tokigt tokigt. Men nu ska ajg lägga mig och läsa lite, så gunått folk!
SMISK!

Kommentarer
Postat av: petra

Ja! jag såg det imorse, hade tänkt höra om du ville gå då istället :p

2009-09-30 @ 13:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0