Nu jäklar börjar älgjakten!

Hade du något fu ville säga? ;D Haha han är så snygg.
Igår var det fredagsmys hemma med film och så vidare, lördag var det i stort sett samma sak. Fast under dagen var vi i korsträsk och grejade på, tjänade mig 200kr! Jippie! Haha. ;) Sen så brakade Luddes gammelkoja (till jakten och då han jobbade i skogen) med pappa på taket, men han klarade sig utan en enda skråma. :D Söndag var det gode chill, var bara och körde bil och pluggade teori och så. 

 

Idag (måndag) så har jag mest suttit och pluggat teori och varit ute med Rippe. Fick även det jag hade beställt från Nelly. ;D Ska väl lägga in en bild på det snart. Ikväll var jag på byn och övningskörde med morsan. Haha vi är ute ungefär två timmar per dag och kör. Haha! Men man blir ju bara en ännu bättre förare dagen man väl har fått körkortet för det har ju också med att göra hur många timmar man egentligen kört. Sen hälsade vi på morfar och hämtade en kamera till farsan och så, för han drar söderut imorn och kommer inte hem förns på torsdag. Imorn ska man till Gondy och köra ännu mer. Har även bokat lektioner på onsdag och fredag. Höhö. 

 

På fredag btw drar morsan och farsan bort, så kom och hälsa på eller nå. :D Ska försöka vara nykter till helgen också. För på lördagmorgon drar jag och päronen till Fällforsen till på söndag. Fadern ska hjälpa Inger och Staffan med glasen till deras uterum. Så då blir det väl att fiska, vara med Rippe i skogen och även köra bil. ;)

 

Finns nog även en chans att jag ska få ett annat halvtidsjobb framöver som morfar har fixat. Det ser jag fram emot som fan. Men inget är hundra ännu, så det återstår bara att se. :P (Btw det här inlägget skulle egentligen ha publicerats i lördags, men blogg.se har bråkat med mig.)

 

SMISK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0