Oh snap!

Just nu sitter man och lyssnar på Eva Eastwood, fyfan så cool kvinna. :D Är som trött fast kan för tillfället inte sova. Otroligt nog har det faktiskt varit en sämre dag. Jag har varit på så jäkla dåligt humör och allt har känts jäkla onödigt. Haha. Men ny dag imorn, så då kommer jag inte alls känna såhär. :p Tacka vet jag sömn ändå. Jag har även tänkt på en annan sak. Jäklar vad jag har aggressioner inom mig, jag måste verkligen börja vädra av mig lite och snacka lite mer. :p Jag är så hemlighetsfull. ;) För då jag är i fyllan blir jag alltid så förbannad eller så jäkla sur eller på dåligt humör. :b Eller det är väl om jag har druckit liiiiiite för mkt. Kan ju vara bra att vara nykter ett tag nu också. Bra för kropp och själ. Vilket jag har tänkt vara jäkla länge nu. Nu till helgen blir det tredje helgen nykter. Det är så jäkla skönt att bara ta det lugnt och så. Men det blir ju taco-kväll och gh på fredag med folket, så det kommer bli gode najs. Mowhaha. Sen så ska jag försöka spara lite pengar och sälja lite gammalt skrot som man inte behöver. :o Nån som vill köpa en trasig kanot för en tia? ;D Hahaha. Nämen nu ska jag försöka sova, så gunått!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0