Sjuk

Fyfan säger jag bara, fyfan för att ha feber och trasig hals! :o Usch. :p Blev inge köra för mig idag, vilket jag ändå förstod redan igår. Haha. Så min dag har bestått av sömn, tv och en mami som gjorde lunch åt mig då hon ändå själv skulle hem och käka. :) <3 Sen så tvingade hon i mig en massa tranbärsdricka. Så då låg man där helt invalid med ett sugrör. xD Men har man vant sig vid att dricka sånt med tranbär så brukar man ju som tycka att det är gott. :P Men det finns ju orsaker varför jag måste dricka det. :) Dock är det gode jobbigt att bara ligga och sova och ligga och se på tv hela dagen. Så det blir ju som lite tvshop och sånt svammel. Sen så kom Rippe och mös lite med mig, och helt plötsligt gjorde han något så han stötte sitt huvud i mitt ansikte. Mina glasögon blev väldigt sneda och det tog såpass att jag blev väldigt röd och nu blå. :p Det gjorde ändå gode ont, men man kan ju inte bli arg på den lille galningen. :D
Har kollat lite IKEA-grejor och hittat lite som jag vill ha till det nya rummet. :p Ska bli roligt att få byta rum. :) Få tapetsera och göra det precis som man vill ha det. Iofs är det ju så med rummet jag bor i nu. Men ändå. ^^ 
Till helgen så far morsan på nå med jobbet så då blir det att vara i Korsträsk och hjälpa farsan bygga ut storgaraget (dvs om jag har hunnit bli frisk och så) och har jag inte det så ska jag väl ändå vara där, men då blir det att chilla. :) Sen på kvällen snackade jag och farsan om att fara ut och käka. Då blir det väl typ på Tresco eller nå. :D Men nu blir det sova. Gunått.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0