5

Förlåt kamrater för att jag it har orkar blogga, så vi drar det lite kort och sammanfattat. Fredagen blev det att köra skoter och på kvällen blev det fest hos Hannah. Jävligt roligt var det iaf. Synd bara att det finns en del som gör dåliga val som att köra i fyllan. Men det löste sig.

Lördagen var vi ute och grillade (hemma), det var gott som tusan. Haloumi är gott. Sen på kvällen hade vi tänkt typ "festa" igen. Dock blev det it så mkt fest. Vi drog till Kim och det var it så jättegalet där, sp jag for hem och sova. :)

Igår blev det chill med skoter i Stortjärn och så. Jag hjälpte brorsan och Michaela att bygga en jättesnögubbe eller jättesnögubbebjörnlarv. :D Lägger ut några bilder på den lite senare. På kvällen blev det chill och film hos Mia, vi såg Shooter och den var väl absolut sevärd. Sen blev det hem och sova.

Nu sitter jag och gör jävlat åssit! Ska nog ta bilen och bege mig till Korsträsk för att hämta våran gamla barngrind. Vi ska nämligen stänga för lite så att dom andra djuren it är och stör Vilma och valparna så mkt. :)


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0