Be my party doll

Jag är inte gravid för typ tusonde gången! :p Haha. Jag tror bara att jag är i en jävligt konstig period just nu, det kanske bara var nå konstigt jag åt igår. Det har hållt i sig till idag, fast det är mkt lindrigare, så det är nog bara ett konstigt sammanträffande. Men jag förstår om ni tror att jag är gravid, med det kan jag med säkerhet säga att det är jag inte. :) Haha. Nog om det.

Känns gode chill idag, köra till pite, shoppa lite och sådär. Fyfan vad härligt. Har länge haft behov av en ny mascara, men it fan finns den jag ska ha, att köpa i Älvsbyn. Jaja, det är så det är när man bor i ett mindre samhälle. :b Håhå. Ska även köpa lite tuggben åt Rippe och Vilma. Ska köpa såna där jättestora, för dom går då åt jävligt fort ändå så. :D

Jag funderar fan om jag sku fara och jobba imorn. Det känns som att jag sku behöva lite pengar, men vi får väl se hur det blir. Btw till er som vill komma och titta på dom små odjuren, så nu till helgen så har jag sagt att det är okej att titta förbi, för att Vilma har vant sig såpass nu. Så nu till helgen och efter det blir det öppethus här i flera veckor typ. xD Herregud, jag måste ju fan baka en massa så att man kan bjuda på fika till dom som kommer och tittar på galningarna. Men nu ska jag fixa mig och sen bege mig till pite.


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0