Härligt

Nu är man hemkommen från Mia och det har varit en riktigt galen kväll. Roligt har jag haft i en enorm mängd. Bilder får jag återkomma med imorn. Jag for nämligen hem för att jag mådde så förbannat dåligt. Jag kräks fan snart. Förstår it vad som är problemet. Jag har ätit som en gris gode taget nu, och nu mår jag illa. Jag mår fan aldrig illa. Nu blir jag less! Jävla helvete. Nu spränger jag det dåliga. Bläää. Jag kräks på er alla, bläölaojfdgipfognfd! Haha. :p Nämen nu blir det nog sängen, det blir nog bra med att försöka sova bort illamåendet. Fast måste nog ändå försäkra mig med en hink ifall olyckan skulle vara framme. xD Sleep tight.


SMISK!

Kommentarer
Postat av: Mrs X

Graviditetssymptom? =P

2010-04-08 @ 03:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0