Jase

Har haft fullt upp den här veckan. Har som it idas blogga något. Men idag har jag iaf städat  lite i huset och i valplådan, busat med dom små, tryckt i dom fläskfärs osv. Har även gjort om lite i mitt rum. Inte stora förändringar, men det räcker gott och väl. Ska försöka he in bilderna från kameran, och jag har även filmat gode mkt, så jag tänkte lägga upp lite här. Dom är så jävla gulliga. <3

I helgen blir det byta däck, ska he däcket som inte är runt (lol xD) bak istället och se om det blir bättre. Annars blir det att köpa nytt. Måste även köpa nya torkarblad. Farsan var in på OK igår, dom hade till i stort sett alla bilar, men inte till pegga 307. JÄVLA OK! Haha. Stört som fan. Fyfan vad det kommer kosta mig pengar. Det är nu man vill vara rik. Men shit happens.


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0