Jase

Fredagen blev ju som den blev. Men det finns ju inget att göra åt det. Har jävligt ont överallt, blåmärken och skrapsår, plus bulan i skallen. Men det löste ju sig iaf. Har varit jävligt illamående nu sen dess, och kommer it riktigt ihåg allt som jag sku borda i helgen, men det är ju ändå på bättringsvägen, och det är jag ju glad för. Men det kanske it är så konstigt ifall man slår i skallen. Huvudvärken avtar sakta, men säkert.

Idag har jag varit till veterinären med Vilma, och som jag misstänkte så har hon ju urinvägsinfektion. Så nu blir det en penicillinkur för hon. Men så länge hon mår bra så. Valparna har vuxit nå så jäkulst, tänderna är påväg, och dom har blivit busiga. Det är som himla kul. Det är ju it så farligt än då dom tuggar massor, för tänderna har ju it kommit. Men då dom kommer lär det inte bli roligt. Haha. Imorn måste jag fara runt på byn och se om jag hittar nå fläskfärs, för nu måste vi börja ge dom lite fast föda.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0