Jävlar i helvete

Satan vad jag har börjat blogga. Dåligt. Betyder det att jag inte har något liv eller vadå? Haha. Det får väl ni avgöra. Förstår inte varför det är så många som läser min blogg. Jag menar, jag skriver ju ändå it direkt nå intressant. :p

Idag i alla fall så började farsan snacka skotrar, och han har köpare på mxz:an. Erik har nog kanske tänkt köpa den till hösten. Så då blir det ny skoter då som jag har fattat det, och jag kan ju då meddela att jag inte alls är olycklig
för det. ;) Ikväll har jag suttit och försökt få ordning på min dator hela kvällen, installerat lite program, och skickat en jävla massa mail. Har nämligen skickat lite valpbilder till ev. köpare och andra inblandade. :D Dom är så gulliga dom små odjuren.


SMISK!

Kommentarer
Postat av: Dan Edin

Det är väl snarare vi som läser bloggar som inte har nått liv. =D

2010-04-07 @ 16:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0