Mongojävul!

Jase, ikväll har jag varit så guförbannad så jag trodde jag sku dö. Nu har det tack och lov gått över, men det var nog nära att jag sku ha dräpt någon. Men vi får väl alla ha våra dagar då vi lackar jävlat totalt. Haha. Det var nästan så illa att jag kastade kastruller och knivar. JOCKE MED KNIVEN! Ehe. Nämen nu är allt bra igen, nästan.

Har tagit lite kort på valparna nyss, för dom har växt nå så förbannat. :) Dom är gigantiska nå så jävulst. Vi har vägt dom varje dag, dock kommer jag it riktigt ihåg vad dom väger nu, men nog är det gode drygt över ett halvt kilo var. Fast lillpojken väger ju såklart mer den tjockisen. ;)

Nu ska jag se en massa film bara för att jag tycker så synd om mig själv för att jag har hunnit gå och bli sjuk. Haha. Min hals kan ju gå och dö. Fast egentligen tycker jag inte så hemskt synd om mig själv även om jag är sjuk, det var väl lite kryddat. Men som sagt, man har väl sina upp och ner dagar. ;p Dock händer det inte så ofta, skönt nog. HAHA! Gunått! (Insåg just att allt jag har skrivit kan bara tolkas som typ pms, men så är det faktiskt inte i detta fall!)


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0