Oh så gullat!

Åh jag har som it orkat blogga på några dagar nu, jag har helt enkelt inte haft tid. Det har varit så himla mkt annat.
Imorn blir valparna två veckor. Det börjar ju som bli dags att hitta namn åt dom nu. Men det kommer nog lösa sig så småningom. Tiken har också öppnat ögona helt, nu är det hanen som är lite sen, imorn är det ju det 14:e dygnet, men det syns att det är påväg, så förhoppningsvis så har det öppnat sig lite till imorn.
Btw till alla er som har försökt få tag på mig, förlåt. Jag har haft några sega dagar, jag har inte haft telefonen på mig och it idas svarat på sms och sånt flera timmar senare, och sånt där tråkigt, ni vet. Men om nu allt går som jag har tänkt så blir det fanimig andra bullar, alltså kanelbullar. Haha. Skitroligt. Eh. Men i alla fall, ska FÖRSÖKA komma ihåg att ha på mig telefon. xD Hallelujhaa, jag blir så lycklig!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0