ehe

Det har varit en väldigt trevlig kväll, hade egentligen bara tänkt sitta hemma och chilla. Men inte blev det så. Blev att fara till Laduberg till Peders 20-årsfest i byan. Var bara där i ungefär en och en halv timme, var it sådär jättehäftigt. Så begav vi oss till Selholmen istället och grillade. Var gode förbannat skönt att vara nykter, hade ju som kul ändå. :D Sen då vi blev lite frusna så begav jag, Morgan, Dan och Dans bror hem till dem för att se lite film. Blev ju självklart Inglourious Basterds för att den är så jävla bäst! Men tyvärr blev jag för jäkla trött så jag skjutsade hem Mogge och nu är jag hemma. Synd bara att jag hann piggna till då jag körde bil, men det går alltid att lösa med att he igång en film eller nå. ;) Godnatt era lurv.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0