Mina ben värker!

Idag har jag varit jättehurtig. For upp till Korsträsk med Rippelain för morfar skulle ju med han och husvagnet till A-jaur och sen skulle Ulrik ta det därifrån. Kommer sakna lillskiten som fan. Men tillbak till det jag sku skriva om; Då jag lämnade Rippe så passade jag på att ta med Sita ner. Vi for ut en sväng på byn och hon fick hälsa på en massa människor, och som vanligt skulle hon självklart pussa på alla. :p Sen hem och gå en till sväng, plus leka lite, sen fick hon springa lös i skogen. Efter det så gick vi in, jag käkade lite, och hon vilade, eller rättare sagt hon låg och sov en timme ungefär. Sen så blev det ut och gå en till sväng och svammla på. Blev nog kanske kring en timme det också. Sen kom päronen hem, vi gjorde mat, Sita sov. Sen satt jag och mamma i soffan i köket, och då kom ju självklart odjuret och hoppade upp och skulle mysa lite. Då ringde Ulrik och berättade att färden till Gitton hade gått bra och självklart så skulle ju Sita också prata i telefon. Hon är som gullig det lilla fanskapet. :D Där kring nio nån gång så for vi och hälsade på Inger och Staffan på björkis, och det gick jättebra att ha med Sita. Krister och Eina var där, och sen kom Fredrik också. Så det blev fullt hus kan man nog säga. Men Sita var då så himla glad åt alla, och efter ett tag så låg hon under bordet och sov. Men jag orkade inte ha hon här inatt, så det blev upp till Korre och byta till Vilbur. ;D För hon kräver it så himlarns mkt. Så nu ligger vi här och lyssnar på lite musik och så. Ska nog ta och läsa lite tror jag. För tillfället läser jag Cesar och hans hundar, och jag tycker faktiskt den är gode bra, hade ju som sagt inte så höga förväntningar, men skenet kan bedra. 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0