Mojspojs

Wow alltså! Jag tog ut min töjning i örat idag. Kändes som att det inte var värt det. Speciellt då man har gode hålet i örat just nu. :o Vill som kunna ha vanliga örhängen igen. Just nu sitter jag och ser på Prison break, och det är gooode bra. Är på andra skivan på första säsongen. Det är så himlarns spännande. ;D På tal om ingenting så ber jag om ursäkt för att all text sitter ihop. Går nämligen inte att göra någonting åt det på Macen. Och på tal om den så ska jag ju köpa en ny Macbook. Fyfan vad fattig jag kommer bli. Men min är ju som paj, så jag har inget val. Sen så är min stationära för tillfället "under konstruktion". :p Haha. Så jag får helt enkelt använda min paja mac. Men nu ska jag änga mig åt teven!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0